Brown University skaber et samarbejdsfællesskab mellem uafhængige tænkere

Udfordring

Eleverne, underviserne og det øverige personale på Brown University havde ikke et sammenhængende, effektivt kommunikationssystem. Desuden havde de alle en utilstrækkelig lagerplads på kun 200 MB pr. mailkonto. Det betød, at brugerne konstant måtte rydde op i deres indbakker og slette større vedhæftede filer. Universitetet havde brug for en opgradering af mailserveren, og det ville blive kostbart. De havde også brug for en brugervenlig samarbejdsmetode, der kunne udbredes til alle og både benyttes til at dele idéer og projektarbejde.

"Jeg kan ikke huske, hvordan teamsamarbejde foregik inden Google."

Hong Chau, instructional designer, Brown University

Løsning

G Suite leverede et problemfrit system med en lang række fordele: Mail, samarbejdsværktøjer, stor lagerkapacitet, sikkerhedsbeskyttelse, nem intern fejlfinding og kontinuerlig opdatering af funktioner. Resultatet blev besparelser på mere end 800.000 USD årligt over fem år og millioner i sparede udgifter til serveropgradering. Derudover kan de studerende tage deres mail, kalendere og filer med sig, når de dimitterer, så der udvikles stærkere bånd til tidligere elever.

Organisationsprofil

Brown University blev grundlagt i 1764 i Providence, Rhode Island, og er den syvendeældste institution for videregående uddannelse i USA. Universitetet er kendt for at have en åben læseplan, der tilskynder studerende til at udvikle tilpassede studieplaner ud fra deres individuelle interesser.

Anvendte produkter

Download

Tak for din tilmelding

Let us know more about your interests.